RED WIN OPTICS W POLSCE
Jesteśmy wyłącznym importerem oraz dystybutorem marki RED WIN OPTICS w Polsce, prowadzimy obsługę serwisu gwarancyjnego i posprzedażowego.
Kontakt z nami:
Sklep stacjonarny – biuro@redwinoptics.pl
Tomek tel. +48 698 453 745
Serwis – redwinaspoland@gmail.com
Damian tel. +48 786 270 944
Dystrybucja – redwinpolska@gmail.com
Szymon tel. +48 793 717 145
Godziny pracy sklepu stacjonarnego ul. Piotrkowska 235/241 w Łodzi:
poniedziałek 09:00 – 12:00,
wtorek 09:00 – 12:00 oraz 16:30 – 19:30,
środa 09:00 – 12:00,
czwartek 09:00 – 12:00 oraz 16:30 – 19:30,
piątek 09:00 – 12:00.
Nr konta bankowego do wpłat:
NEST BANK – 61 1870 1045 2078 1030 2963 0001

Zwroty i wymiany po wcześniejszym kontakcie z nami i wypełnieniu formularza na dole strony należy wysłać do paczkomatu Inpost:
Paczkomat® LOD07H Łódź ul. Piotrkowska 223
Kontakt Szymon tel. +48 793 717 145
e-mail: redwinaspoland@gmail.com
PRZEWODNIK SERWISOWY
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z produktem, prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego oraz kontakt z nami w następujący sposób:
1. Produkty kupione przez Aliexpress lub Chińskich stronach adres e-mail info@redwinoptics.com
2. Produkty zakupione u Polskiego Dystrybutora lub oficjalny sklep w Polsce: www.redwinoptics.pl
adres e-mail serwisu: redwinaspoland@gmail.com
SERWIS
Warunki 5-letniej gwarancji serwisowej producenta:
1. Jeśli zakupiony produkt Red Win ma awarię, która nie jest spowodowana uszkodzeniem spowodowanym przez człowieka, możesz skorzystać z bezpłatnej naprawy, wymiany i polityki zwrotu oferowanej przez Red Win.
2. Jedna bezpłatna usługa naprawy w przypadku przypadkowego uszkodzenia obejmuje przypadkowe uszkodzenie przez wodę i uszkodzenie spowodowane upadkiem.
3. Jeśli produkty Red Win zostaną uszkodzone w wyniku siły wyższej (takich jak pożar, powódź, trzęsienie ziemi, uderzenie pioruna itp.), Red Win zapewni bezpłatne usługi serwisowe.
Produkty Red Win, które spełniają jeden z poniższych warunków, nie będą objęte polityką serwisu gwarancyjnego Red Win.
1. Przekroczono okres gwarancji produktu.
2. Uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, konserwacją i przechowywaniem produktu niezgodnie z instrukcją użytkowania.
3. Uszkodzeń spowodowanych demontażem, ingerencją w produkt przez osoby niebędące personelem odpowiedzialnym za konserwację Red Win.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
RED WIN OPTICS POLSKA
