Szukaj

 RED WIN OPTICS W POLSCE

Marka Red Win Optics powstała w 2020 roku, w Polsce działa od 2022 roku specjalizuje się w optyce do broni dla sportowców, myśliwych, zapewniamy 5 letnia gwarancję w Polsce oraz wysoką jakość w przystępnej cenie.
 
DBAMY O TWOJE HOBBY !!!
 

Jesteśmy wyłącznym importerem oraz dystybutorem marki RED WIN OPTICS w Polsce, prowadzimy obsługę serwisu gwarancyjnego i posprzedażowego.

Kontakt z nami:

Sklep stacjonarny – biuro@redwinoptics.pl

Tomek tel. +48 698 453 745

Serwis – redwinaspoland@gmail.com

Damian tel. +48 786 270 944

Dystrybucja – redwinpolska@gmail.com

Szymon tel. +48 793 717 145

Godziny pracy sklepu stacjonarnego ul. Piotrkowska 235/241 w Łodzi:

poniedziałek 09:00 – 12:00,
wtorek 09:00 – 12:00 oraz 16:30 – 19:30,
środa 09:00 – 12:00,
czwartek 09:00 – 12:00 oraz 16:30 – 19:30,
piątek 09:00 – 12:00.

Nr konta bankowego do wpłat:

NEST BANK – 61 1870 1045 2078 1030 2963 0001

Zwroty i wymiany po wcześniejszym kontakcie z nami i wypełnieniu formularza na dole strony należy wysłać do paczkomatu Inpost:

Paczkomat® LOD07H Łódź ul. Piotrkowska 223

Kontakt Szymon tel. +48 793 717 145

e-mail: redwinaspoland@gmail.com

PRZEWODNIK SERWISOWY

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z produktem, prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego oraz kontakt z nami w następujący sposób:

1. Produkty kupione przez Aliexpress lub Chińskich stronach adres e-mail info@redwinoptics.com

2. Produkty zakupione u Polskiego Dystrybutora lub oficjalny sklep w Polsce: www.redwinoptics.pl
adres e-mail serwisu: redwinaspoland@gmail.com

SERWIS

Warunki 5-letniej gwarancji serwisowej producenta:

1. Jeśli zakupiony produkt Red Win ma awarię, która nie jest spowodowana uszkodzeniem spowodowanym przez człowieka, możesz skorzystać z bezpłatnej naprawy, wymiany i polityki zwrotu oferowanej przez Red Win.

2. Jedna bezpłatna usługa naprawy w przypadku przypadkowego uszkodzenia obejmuje przypadkowe uszkodzenie przez wodę i uszkodzenie spowodowane upadkiem.

3. Jeśli produkty Red Win zostaną uszkodzone w wyniku siły wyższej (takich jak pożar, powódź, trzęsienie ziemi, uderzenie pioruna itp.), Red Win zapewni bezpłatne usługi serwisowe.

Produkty Red Win, które spełniają jeden z poniższych warunków, nie będą objęte polityką serwisu gwarancyjnego Red Win.

1. Przekroczono okres gwarancji produktu.

2. Uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, konserwacją i przechowywaniem produktu niezgodnie z instrukcją użytkowania.

3. Uszkodzeń spowodowanych demontażem, ingerencją w produkt przez osoby niebędące personelem odpowiedzialnym za konserwację Red Win.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

RED WIN OPTICS POLSKA

Dołącz do listy oczekujących Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Prosimy o pozostawienie prawidłowego adresu e-mail poniżej.