Zaloguj się

POLITYKA SERWISOWA PRODUKTÓW RED WIN

Drodzy Konsumenci, dziękujemy za wybranie produktów Red Win. Red Win dostarcza najlepszy model za rozsądną cenę, ze 100% gwarancją jakości i 100% doświadczeniem zakupowym. Jeśli zakupione przez Ciebie produkty Red Win wykazują awarie, które nie są spowodowane szkodami spowodowanymi przez człowieka, możesz skorzystać z bezpłatnej naprawy, wymiany i serwisu oferowanego przez Red Win.

Okres gwarancji i zalety produktów RED WIN OPTICS Uwaga: Okres gwarancji odnosi się do czasu po otrzymaniu produktu

– letni serwis gwarancyjny

1. Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt Red Win ma awarię, która nie jest spowodowana szkodami spowodowanymi przez człowieka, możesz skorzystać z bezpłatnej naprawy, wymiany i zwrotu oferowanej przez Red Win.

2. Jedna bezpłatna usługa naprawy przypadkowych uszkodzeń obejmuje przypadkowe uszkodzenia spowodowane zalaniem i upadkiem.

3. Usługa bezpłatnej wysyłki w obie strony. Produkty zgodne z polityką gwarancyjną Red Win podlegają bezpłatnemu zwrotowi i bezpłatnej wysyłce do Ciebie po naprawie.

4. Jeżeli produkty Red Win ulegną uszkodzeniu na skutek działania siły wyższej (takiej jak pożar, powódź, trzęsienie ziemi, uderzenie pioruna itp.), Red Win zapewni bezpłatną usługę konserwacji.

Produkty Red Win spełniające jeden z poniższych warunków nie będą objęte polityką serwisu gwarancyjnego Red Win.

1. Przekroczono okres gwarancji na produkt.

2. Uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, konserwacji i przechowywania zgodnie z wymaganiami instrukcji produktu.

3. Uszkodzenia spowodowane demontażem przez osobę nie odpowiadającą za konserwację Red Win.

1 rok serwisu gwarancyjnego

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt Red Win ma awarię, która nie jest spowodowana szkodami spowodowanymi przez człowieka, możesz skorzystać z bezpłatnej naprawy, wymiany i polityki zwrotu oferowanej przez Red Win.

Produkty Red Win spełniające jeden z poniższych warunków nie będą objęte polityką serwisu gwarancyjnego Red Win.

1. Przekroczono okres gwarancji produktu.

2. Uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, konserwacji i przechowywania produktu zgodnie z instrukcją obsługi.

3. Uszkodzenia spowodowane demontażem przez osoby niebędące osobami odpowiedzialnymi za konserwację Red Win.

4. Uszkodzenia spowodowane siłą wyższą.

100% wrażeń podczas zakupów

1. Profesjonalny zespół serwisowy,  wybierz Red Win, aby wybrać zespół serwisowy z profesjonalną wiedzą. Każdego dnia uczymy się, aby oferować bardziej profesjonalne i wydajne usługi.

2. Odpowiedź 24-godzinna,  na Twoje pytania odpowiemy w ciągu 24 godzin (w dni wolne od pracy odpowiemy w ciągu 48 godzin).

3. Usługa wysyłkowa FedEx , Twoje zamówienie może zostać dostarczone w ciągu 7 ~ 10 dni. Kraje, w których usługa FedEx nie jest dostępna. Aby dostarczyć Twoje zamówienie, skorzystamy z metody bezpiecznej wysyłki.

4. Nie ma powodu do zwrotu pieniędzy w ciągu 15 dni . Jeśli w ciągu 15 dni od otrzymania produktu stwierdzisz, że produkt nie jest odpowiedni, Red Win zwróci Ci pieniądze w 100% w ciągu 7 dni od otrzymania Twojej prośby. Produkt należy zwrócić na wskazany adres magazynu Red Win, a fracht powrotny zostanie pokryty przez firmę Red Win.

5. Inne gwarancje:  Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, paczka zaginęła w drodze wysyłki lub towar nie został odebrany, Red Win wyśle ponownie Twoje zamówienie w ciągu 7 dni za darmo.

Produkty Red Win, które spełniają jeden z poniższych warunków, nie będą objęte 15-dniowym zwrotem kosztów bez podania przyczyny ani innymi zasadami serwisu gwarancyjnego Red Win.

1. Przesyłki nie mogą zostać normalnie doręczone ze względu na brak współpracy konsumentów przy odprawie celnej. Konsumenci powinni aktywnie współpracować z lokalną odprawą celną i uiszczać odpowiednie opłaty za odprawę celną oraz podatki (jeśli występują).

2. Produkt był używany i nie nadaje się do ponownej sprzedaży.

3. Przekroczono 15-dniowy okres zwrotu bez podania przyczyny.

Inna usługa

Produkty Red Win są wyposażone w następujące wymienne akcesoria 

Uwaga serwisowa

1. Powyższe warunki mają zastosowanie wyłącznie do produktów Red Win sprzedawanych przez autoryzowane sklepy i autoryzowanych dealerów Red Win.

2. Produkty Red Win zakupione w sklepach stacjonarnych podlegają bezpośredniej gwarancji w salonie sprzedaży.

3. Red Win nie ponosi odpowiedzialności za inne zobowiązania podjęte przez sprzedawcę wobec Ciebie, które nie są gwarantowane przez Red Win.

Przewodnik serwisowy

Jeśli masz jakiekolwiek pytania i sugestie, skontaktuj się z nami w następujący sposób.

1. Oficjalna strona internetowa: www.redwinoptics.pl

3. E-mail serwisowy: redwinpolska@gmail.com

4. Media społecznościowe: redwinopticspolska

Nasz czas reakcji

Odpowiedź w ciągu 24 godzin w dni robocze

Odpowiedź w ciągu 48 godzin w dni wolne od pracy

Dołącz do listy oczekujących Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Prosimy o pozostawienie prawidłowego adresu e-mail poniżej.